TY - GEN N2 - Przebieg wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych pokazał, że walka o głosy wyborców prowadzona za pomocą mediów społecznościowych umożliwia szybsze rozprzestrzenianie fałszywych informacji, propagandy i dezinformacji. W zbliżającej się kampanii wyborczej w Niemczech może wystąpić podobny scenariusz. By temu zapobiec, rząd niemiecki zamierza podjąć działania prewencyjne, jednak wobec nowych form internetowego zagrożenia mogą się one okazać niewystarczające. L1 - http://digit.pism.pl/Content/1404/BC2132.pdf L2 - http://digit.pism.pl/Content/1404 PY - 2017.01.27 KW - Niemcy KW - bezpieczeństwo teleinformatyczne KW - partie polityczne KW - społeczeństwo KW - Stany Zjednoczone KW - środki masowego przekazu KW - kampanie wyborcze A1 - Fijałkowska, Miłosława. A2 - Polski Instytut Spraw Międzynarodowych. PB - Polski Instytut Spraw Międzynarodowych CY - Warszawa T1 - Ku większej kontroli mediów internetowych: niemieckie wnioski po kampanii prezydenckiej w USA UR - http://digit.pism.pl/dlibra/docmetadata?id=1404 ER -